Mit kínálunk:
TELEMARKETINGES LEAD GENERATIONT:
* Ez a leghatékonyabb ügyfél-akvizíciós módszer, mert interaktív, s jól fel lehet mérni a célcsoport reakcióját, affinitását a megbízó általunk ajánlott termékének vagy szolgáltatásának felhasználására, egyúttal megtudhatjuk, hogy használnak-e ilyesmit (mely cégét), s érdekli-e őket az együttműködés partnerünkkel, megkeresheti-e a meginterjúvolt személyt telefonon vagy e-mailben.
* Egy sikeres lead generation kampány két dologtól függ: a jól meghatározott és leválogatott célcsoporttól és a profi kérdőívtől (scripttől).
— Több mint két évtizede készítünk ilyen telemarketinges ügyfél-akvizíciós kampányokat és nagy tapasztalatunk van a legmegfelelőbb script elkészítésében. A partner nyers kérdései alapján teszünk javaslatot a scriptre, amelyet a finomítások után kérünk jóváhagyni.
— A leggyakrabban az általános vagy szak-adatbázisunkból leszűrt cégeket programozzuk be CATI call centerünkbe, de nincs akadálya, hogy megbízónk mástól vett híváslistájával dolgozzunk, vagy hogy felfrissítsük, naprakésszé tegyük a partner saját régi, elavult adatbázisát.
* A kampány előtt felkészítjük a kijelölt operátorokat, akik a megbízó honlapjának és háttér anyagainak ismeretében megtanulják a lekérdezendő scriptet, majd egy tesztelés után végighívják a kijelölt cégeket és rögzítik a válaszokat.
* A (telefonos és e-mailt kérő) érdeklődőket általában másnaponta, a sürgőseket még aznap elküldjük.
* A kampány végén a teljes átadásban külön munkalapon szerepel A.) az összes kijelölt cég hívásstátusszal (interjú / csak elért: nem hajlandó válaszolni, visszahívásban maradt, üzenetrögzítő, fax stb. / nem elért: többször foglalt, vagy nem vette fel); / B.) az interjúk; / C.) az érdeklődők; / D.) az (interjú nélkül) elértek; / E.) a plusz elértek (pl. ha egy interjú előtt volt egy vagy több visszahívás).
* Egy kampány ára (tételes elszámolással) az interjú hosszától, illetve az interjúk és elérések számától függ. (Kérjen ajánlatot!)
* Ha döntésüket segíti, szívesen megmutatjuk TEAMS-en, ZOOM-on, Skype-on stb. call centerünk működését, adatbázisainkat, kampányaink részleteit.